czwartek, 10 czerwca 2021

Przykłady autoprezentacji


 

Przykład pierwszy

Projektowaniem mody zajmuję się od ponad dekady. Specjalizuję się w krawiectwie ogólnym oraz krawiectwie damskim. Projektuję dla nowoczesnych kobiet.

Projektuję również firany i zasłony, które następnie szyję. Mam też doświadczenie w fotografii mody. Jestem prawdziwą kreatywną i bardzo silną etyką pracy. Pracuję dla publiczności, więc nie chcę zarabiać na projektach, które robię. Moim głównym celem jest przeniesienie mody z jej bardzo podstawowej formy do czegoś, co każdy może cieszyć. Mam nadzieję, że będę dalej budować swoją markę jako projektantka mody i przyczyniać się do rozwoju mody.

Przykład drugi

Obecnie mieszkam w Londynie z zespołem projektantów, kreatywnych i programistów. Tutaj zawsze szukam nowych możliwości poszerzania horyzontów i współpracy nad nowymi pomysłami. Zbudowałem też sobie grupę przyjaciół i staram się wspólnie bawić. Mając to na uwadze, wszyscy moi klienci są zawsze mile widziani na moich imprezach, niezależnie od tego, czy kochają modę, czy nie. Jestem kreatywną, ambitną kobietą z zacięciem do mody.

Przykład trzeci

Urodzony w Budapeszcie. Absolwent Uniwersytetu na Węgrzech. Bardzo pasjonuje się modą i wszystkim co z nią związane. Uwielbiam poznawać nowych ludzi w mediach społecznościowych i w ogóle online (lub nie), a także dzielić się naszą marką za pośrednictwem różnych kanałów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Aktywność fizyczna: kluczowy czynnik dla twojego zdrowia

Aktywność fizyczna odgrywa niezwykle ważką rolę w zapewnieniu zdrowego trybu życia. Coraz więcej dowodów sugeruje, że regularne wykonywanie ...